رئیس فدراسیون تیراندازی از اجرای آموزش تیراندازی برای ۲۰۰ هزار جوان و نوجوان و دانش‌آموز در سطح کشور طی سالجاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه مراسم افتتاح سالن تیراندازی نیروی انتظامی شهر یاسوج در جمع خبرنگاران با بیان این که خود از جنس ناجا هستم گفت: ۳۳ سال پیش وارد نیروی انتظامی شدم و به نوعی نماینده ناجا در ورزش کشور هستم.

دادگر به لزوم آمادگی پلیس در برابر مجرمان اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر پرسنل ناجا به لحاظ تیراندازی به مجرمین مجبور به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان دیه شده است که ۳۰ میلیارد را خود پرسنل پرداخت کرده‌اند و باید به همین خاطر آموزش بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

او از طرح همگانی تیراندازی که در سال جاری توسط فدراسیون تیراندازی در سطح کشور اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان را آموزش رایگان خواهیم داد که بر همین اساس ۳۰۰ پایگاه در سراسر کشور فعال می‌شود و به صورت سمعی و بصری گواهی نیز به آن‌ها داده خواهد شد.

وی از مسؤولان ناجا در کهگیلویه و بویراحمد خواست که همین سالن را به عنوان یکی از مراکز اجرای طرح اختصاص داده و در ازای آموزش‌ها کمک لازم از سوی فدراسیون خواهد شد.

انتهای پیام/ط

اجرای طرح آموزش همگانی تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.