بسته خبر ورزشی ۱۹ مردادماه خراسان جنوبی را گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

حمیدی رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر پینگ پنگ پسران استان به مناسبت عید قربان با حضور ۲۵ بازیکن از شهرستان‌های بیرجند، طبس، قابن، نهبندان، سربیشه، خوسف، سرایان و زیرکوه به میزبانی سالن شهید سرحدی بیرجند برگزارشد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها پوریا احراری، حسین یعقوب نژاد، مصطفی طاهری و معراج محمودی به ترتیب عناوین اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند.

رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به المپیاد استعداد‌های برتر پینگ پنگ کشور که در دو بخش انفرادی و دوبل بیست و هفتم مردادماه سال جاری لغایت سی ویکم مردادماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهدشد، اعزام می‌شوند.


حضور تیم کونگ فو استان در رقابت‌های کشوری 

رضایی رییس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار،گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تیم کونگ فو دختران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی جوانان حضور پیدا کرد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها ریحانه السادات رونقی در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم، یگانه غلامی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم، زهرا باقری در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم به مربیگری و سرپرستی اعظم اکبری در این دوره از مسابقات نمایندگان استان خواهند بود.

رییس هییت کونگ فو خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی کونگ فو رده سنی جوانان با حضور بیش از ۱۸۰ ورزشکار از امروز لغایت بیستم مردادماه سال جاری به میزبانی استان کرمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار