امام جمعه جیرفت خواستار روشن سازی وضعیت انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود شد.

در بحث انتقال اب مسوولین روشنگری کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه جیرفت گفت: اگر مطالعات دقیق  و کار کارشناسی انجام شده و توجیه علمی و زیست محیطی دارد چرا از مردم فرار میکنید، بالاخره یک میلیون مردم جنوب که در حوضه آبریز هلیل هستند نگران این موضوع هستند.

او افزود:مسوولین باید به این دغدغه مردم پاسخ دهند، مردم جنوب مردمی نوع دوست و با سخاوت هستند و همانطور که در دفاع از میهن و انقلاب خون خود را نثار کردند اگر نیاز باشد از آب هم دریغ نمی‌کنند، اما به شرطی که شفاف سازی شود.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: نمی‌شود دهان مردم را بست مردم، ولی نعمتان انقلابند این مردم اگر قانع شوند هیچ اعتراضی ندارند.

امام جمعه جیرفت بیان داشت: مسوولین باید در بین مردم حضور یابند و پاسخ کارشناسی و قانع کننده‌ای درخصوص انتقال آب ازهلیل رود بدهند؛ که اگر چنین نشود ممکن است مشکلات امنیتی درست شود و آنوقت دودش به چشم همه میرود.

سعادت فر از مردم خواست درخواست‌های خود را قانونی و منطقی ارایه  ودر اینگونه مسایل دید ملی و فرا منطقه‌ای داشته باشند

امام جمعه جیرفت  ضمن تسلیت شهادت امام باقر و سفارش به تقوا الهی گفت: ترک گناه عامل نزول خیر و برکت می‌شود و با اشاره به آیه‌ای از قرآن همنشینی با کاخ نشین را از مصادیق فراموشی یاد گرفتارن عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

شفاف سازی درخصوص انتقال آب جنوب حق مردم است

برچسب ها: نمازجمعه ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
با توجه به هزینه بالای انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به مناطق مرکز ایران به دلیل ارتفاع بالای این منطاطق بایستی تا حد ممکن همه مصارف غیر شرب شامل صنعت و کشاورزی به مناطق ساحلی منتقل شود و آب های درون ایران صرف آب شرب شود.
آخرین اخبار