بانک ها با ترویج رباخواری موجب فلج شدن اقتصاد و صنعت شده اند.

دومین یادواره لاله‌های حسینی شهدای روستای رضا آباد از توابع ساوه و شهدای غواص برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در دومین یادواره لاله‌های حسینی شهدای روستای رضا آباد از توابع ساوه و شهدای غواص با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: شهدا ذخیر‌ه ای از منابع فیض الهی هستند که با گذشتن از خود، به جایگاه تقرب الی الله رسیده اند.

حجت الاسلام حسینی شهدا را قدرت نرم جمهوری اسلامی در دنیا بیان کرد و افزود: روحیه شهادت طلبی ملت، امروز معادلات جهانی را به نفع کشورمان تغییر داده و کشور‌هایی که در زمان فشار ابرقدرت‌ها در تحمیل برجام،  علیه ما فعالیت می‌کردند، امروز از موضع نرمش، خواهان مذاکره و پذیرش شرایط جمهوری اسلامی در منطقه هستند.

وی وجود گفتمان مقاومت در منطقه را ثمره جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و همه رزمندگان عرصه‌های مختلف در کشور توصیف و تصریح کرد: مذاکرات برجام هیچ دستاوردی جز تجربه تلخ مذاکره با ابر قدرت‌های پوشالی برای ملت ما در بر نداشت و همه با قدرشناسی از دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، وطیفه داریم دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را با هوشیاری و بصیرت انقلابی ناکام گذاریم.

امام جمعه ساوه غیرت دینی شهدا را در امتداد مسیر نهضت عاشورا عنوان کرد و ادامه داد: فرزندان ملت با تعصب برای دفاع از ارزش و مکتب الهی در راه غیرتمندی خود از جانشان گذشتند و مایه افتخار و غرور ملی شدند.

حسینی با اشاره به بی تفاوتی نسبت به گسترش منکرات در جامعه اضافه کرد: بانک‌ها با ترویج ربا خواری در جامعه اسلامی، اینک موجب فلج شدن اقتصاد و صنعت شده اند و این معضل با روح قوانین الهی سازگاری ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه در این مراسم گفت: دشمنان انقلاب با ترویج بی بند و باری و بی حجابی در بین نسل جوان، سعی دارند، از این مسیر اهداف پلید و افکار منحرف خود را در قلب جامعه تزریق تا بتوانند با سست کردن ارزشها، راه نفوذ خود را هموار کنند.

بانک ها با ترویج رباخواری موجب فلج شدن اقتصاد و صنعت شده اند.

انتهای پیام/ م

گفتمان مقاومت در منطقه  ثمره جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.