امام جمعه کرمانشاه گفت: مقاومت ملت ایران سبب شده آمریکا از روی ناچاری دست به اقداماتی بزند.

پیشرفت‌های امروزی حاصل مقاومت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی-سیاسی این هفته نماز جمعه کرمانشاه، با توصیه همگان به رعایت تقوا، پرهیزگاری و دوری از معصیت، درباره سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: ایشان شکافنده علم بودند و تمام نوابغ، خود را در برابر امام باقر (ع) خاشع می‌دانستند.

 او بیان کرد: مقام معظم رهبری بر روی مقاومت اصرار فراوانی دارند، زیرا پیشرفت‌های امروزی حاصل مقاومت است همچنین این مقاومت سبب شده آمریکا از روی ناچاری دست به اقداماتی بزند.

آیت الله علما گفت: همچنین در گرو مقاومت و توکل بر خدا پیروزی‌ها و پیشرفت‌هایی چه در جنگ تحمیلی و چه پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است امروزه نیز حزب‌الله با مقاومت خود در منطقه می‌درخشد و به دنیا معنای مقاومت و آثار آن را نشان می‌دهد.

او با اشاره به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری گفت: معظم له در این دیدار خطاب به نخبگان فرمودند نباید آن‌ها به نخبگی خود قانع شوند بلکه باید مرز‌های دانش را به پیش ببرند اگر روحیه انقلابی نباشد پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

آیت الله علما عنوان کرد: جوانان نخبه باید هدف اصلی خود را رسیدن به مرز‌های دانش و فناوری و پیشبردن این مرز‌ها قرار دهند و در این مسیر حرکت کنند رهبری با اشاره به فنون و اختراعات جدید فرمودند نخبگان باید از عهده این کشفیات برآیند.

انتهای  پیام/ز

 

مقاومت ملت ایران سبب شده آمریکا از روی ناچاری دست به اقداماتی بزند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.