غیب‌پرور گفت: تنها راه برتری بر دشمن ایستادگی و مقاومت است، درسی که شهدا به ما آموختند مقاومت اسلامی بود.

تنها راه برتری بر دشمن ایستادگی و  مقاومت استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی شب گذشته در اجلاس شهدای گمنام استان مرکزی  اظهار کرد: دشمن در جنگ خود با ایران به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور و ایجاد نارضایتی است که باید با هوشیاری و تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با  این توطئه دشمن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: تنها راه برتری بر دشمن ایستادگی و  مقاومت است، درسی که شهدا به ما آموختند مقاومت اسلامی بود.

رئیس  سابق سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی با بیان اینکه  استقلال و آزادی با ایستادگی در برابر دشمنان به دست می آید، ادامه داد: همه باید بصیرت و انقلابیگری را در پیش گرفته و به سهم خود وظایفش را جامعه عمل بپوشاند.

غیب پرور گفت: تنها حکومت و امتی که امروز ندای توحید را در جهان سر داده حکومت و ملت  ایران است، افزود: تا رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و ولایت مداری مردم وجود دارد دشمن هیچ غلط نمی تواند بکند.

وی افزود: اقتدار و عظمت کشور  ایران موجب بهت دوست و دشمن شده است، همه باید دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین  انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی  گفت: احتکار ضربه جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند و  هیچ کس حق ندارد مایحتاج ضروری مردم را احتکار کند.

سردار  محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز  گفت: کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی دهم مهرماه امسال  برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار