امام جمعه شهرستان شهرستان انار گفت: امروز یاس وناامیدی سم خطرناکی است که پیشرفت کشور را متوقف می کند.

یاس وناامیدی مسیر پیشرفت را مسدود می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروزبه بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان نخبه کشور اشاره کرد و گفت: به گفته ایشام امروز یاس و نا امیدی سم خطرناکی است که مسیر پیشرفت کشور را متوقف می‌سازد.

اوافزود: وظیفه جوانان این است که تفکر انقلابی، اسلامی و بصیرت خود را تقویت نموده و ارتباط قلبی با خداوند و توکل و استمداد از او را فراموش نکنند.

امام جمعه اناراظهارداشت:مشکلات و موانعی که دشمن در مسیر پیشرفت کشور ایجاد می‌کند موجب ناامیدی جوانان نشود.

حجت الاسلام منتظری  به افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در اوج تحریم‌های دشمن جمهوری اسلامی ایران به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تولید و صادرات بنزین خودکفا شد.

او در ادامه به تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا اشاره کرد و گفت:درسی که از تحریم وزیر خارجه ایران باید گرفته شود این است که به وعده‌های غربی‌ها نباید دل بست.

حجت الاسلام منتظری در پایان از خیر شهرستان آقای مبینی و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تشکر کرد و گفت: دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان انار که توسط خیر محترم و کمک دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به بیمارستان انار اهدا شده است راه اندازی شد که کمک بزرگی به حوزه سلامت مردم کرد.

او به فضیلت روز عرفه اشاره نمود و گفت: در روز عرفه به قرائت زیارت امام حسین و دعای پرفیض عرفه تاکید فراوان شده است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به عید سعید قربان گفت: عید سعید قربان یکی از اعیاد مهم و بزرگ مسلمانان به شمار می‌رود قابل توجه همشهریان گرامی اینکه نماز عید سعید قربان در شهرستان انار ساعت ۷ صبح در محل مهدیه امامزاده محمدصالح برگزار می‌شود.

او همچنین بمناسبت شهادت امام باقر (ع) گفت: امام محمد باقر علیه السلام شخصیتی است که در دوران حیاتش زحمات زیادی را متحمل و خدمات بیشماری را انجام داد به ویژه در تربیت شاگردان و بیان دستورات دین که کثرت احادیث و روایات آن حضرت را گواه این موضوع می‌باشد.

انتهای پیام/ح

خطبه های نماز جمعه انار

برچسب ها: نماز جمعه ، عیدقربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار