آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی امروز همزمان با سراسر کشور در دانشگاه پیام نور همدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سیدحسین جعفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری همدان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی استان همدان همزمان با سراسر کشور گفت: آزمون امروز در دو حوزه همدان و ملایر در یک فضای خوب و منظم برگزار شد و جهاددانشگاهی برنامه‌ریزی منظمی داشت و آزمون بدون نقص و در فضایی امن و آرام برگزار شد.

او ادامه داد: این آزمون توسط جهاددانشگاهی در دو حوزه همدان و ملایر با شرکت ۲۴۲۶ داوطلب برگزار شد که در حوزه همدان ۱۷۱۵ نفر و در حوزه ملایر ۷۱۱ نفر در آزمون شرکت کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری همدان با بیان اینکه ۴۵ نفر از طریق این آزمون جذب سازمان آتش نشانی استان خواهند شد، تصریح کرد: براساس نیازسنجی دفتر امور شهری استانداری از شهرداری‌های استان و اعلام نیاز شهرداری‌ها ۴۵ نفر از طریق این آزمون جذب خواهند شد.

جعفری با بیان اینکه بعد از برگزاری آزمون نتایج به صورت سراسری اعلام می‌شود، افزود: براساس قولی که حهاددانشگاهی داده، نتایج آزمون کتبی سه برابر ظرفیت تا پایان مرداد اعلام و بعد از آن آزمون عملی برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری یک مرکز تخصصی و خوب  برای برگزاری آزمون عملی، گفت:در حال حاضر سازمان آتش نشانی همدان به عنوان مجری آزمون عملی مدنظر است چرا که این سازمان تشکلات خوب و منظمی دارد و آزمون عملی مطابق استاندارد‌های جهانی و دستورالعمل وزارت کشور برگزار خواهد شد و تا پایان شهریور نتایج آزمون عملی اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی آتش نشانی از ساعت ۸ تا ۱۲ امروز-جمعه ۱۸ مرداد- توسط جهاددانشگاهی و همزمان با سراسر کشور در استان همدان در دو حوزه همدان و ملایر برگزار شد و در طول برگزاری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، رئیس جهاددانشگاهی همدان و مدیرعامل سازمان آتش نشانی از نحوه و روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری آزمون در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.