برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی در خوزستان

همزمان با کل کشور امروز برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی در خوزستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدعلیرضا علوی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: امروز در کل کشور آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری‌ها به صورت همزمان برگزار شد.

او افزود: در خوزستان نیز ۶ هزار و ۳۳۳ داوطلب استخدام در آتش‌نشانی، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده و آزمون در ۲ شهر اهواز و دزفول برپا گردید.

علوی بیان داشت: به این ترتیب که از مجموع شرکت‌کنندگان، ۹۸۳ نفر در حوزه آزمون دزفول و ۵ هزار و ۳۵۰ داوطلب در حوزه‌های آزمون اهواز حضور یافتند.

 رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: در اهواز نیز با توجه به تعداد بالای شرکت‌کنندگان، ۲ حوزه شامل مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان و مجتمع فنی و حرفه‌ای شهید چمران برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در چندین سال اخیر آزمون‌های متعدد از جمله آزمون‌های دانشگاهی و استخدامی را برگزار کرده است و بار‌ها نیز به عنوان مرکز آزمون برتر انتخاب شده است.

او در پایان گفت: به همین دلیل تیم اجرایی آزمون در این مجموعه تجربه خوبی در برگزاری دارند و به همین دلیل همه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری منظم و دقیق آزمون استخدامی آتش‌نشانی از چند ماه قبل پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

برپایی آزمون استخدامی آتش نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.