مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از حضور ۱۶ گردشگر موتورسوار پاکستانی در زاهدان با شعار «یار من ایران» خبر داد.

حضور ۱۶ گردشگر موتور سوار پاکستانی در زاهدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان وبلوچستان ، جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از حضور ۱۶ گردشگر موتورسوار پاکستانی در زاهدان با شعار «یار من ایران» خبر داد.

او افزود: این گردشگران به منظور توسعه روابط به ویژه در حوزه گردشگری، از روز گذشته سفری را از خانه فرهنگ ایران در پاکستان به مقصد ایران آغاز کردند که امروز از مرز میرجاوه وارد سیستان و بلوچستان شده و مورد استقبال معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفتند.

این مسئول ادامه داد: عصردیروز نیز گردشگران پاکستانی وارد شهر زاهدان شده و در ابتدای ورود از موزه منطقه جنوب شرق کشور در زاهدان بازدید کردند.

او گفت: این گردشگران پس از سیستان و بلوچستان به استان‌های کرمان، یزد اصفهان و قم سفر خواهند کرد و سفرشان را برای حضور در مراسم سالروز استقلال پاکستان که در سفارت این کشور در تهران برگزار میشود، ادامه خواهند داد.

جلالزایی تصریح کرد: اگر سفرهای بیشتری با چنین اهدافی برگزار شود، دستاوردهای خوبی را از حضور گردشگران خارجی به ویژه کشورهای هم مرز افغانستان و پاکستان در استان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

گردشگران پاکستانی وارد شهر زاهدان شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار