شرکت رنو برنامه دارد تا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از مدل جدید سدان و گرندتور تالیسمان رونمایی کند.

ثبت اولین تصاویر از نسخه سدان و گرندتور رنو تالیسمانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدل تالیسمان یکی از معروف‌ترین سدان‌های تولید شرکت فرانسوی رنو است که در رده خودرو‌های لوکس یا لاکچری با امکانات فراوان و ویژگی‌های شاخص قرار می‌گیرد، این مدل که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد به عنوان لوکس‌ترین سدان رنو، عمر زیادی ندارد و از سال ۲۰۱۵ تولید آن آغاز شده است، اولین سری تالیسمان در نسخه‌های مختلف برای بازار‌های متفاوت در سال‌های اخیر عرضه شده و رنو برنامه دارد تا در سال ۲۰۲۰، مدل جدید تالیسمان را وارد بازار کند، طبق اطلاعات موجود، مدل ۲۰۲۰ تالیسمان نیز در چند نسخه تولید می‌شود که تاکنون تصاویر نسخه سدان و واگن گرندتور آن فاش شده است.

تالیسمان گرندتور ۲۰۲۰

طی دو هفته اخیر دو نسخه سدان و گرندتور در حال انجام آزمایش‌های اولیه در محیط واقعی دیده شده و اطلاعات اولیه از طراحی و مراحل ساخت آن فاش شده است. نسخه گرندتور در قسمت جلو و عقب دارای پوشش است، به همین جهت تنها نقاطی که دچار تغییر شده و رنو نمی‌خواهد تا قبل از معرفی این طراحی آشکار شود، همین دو قسمت است، در عین حال مدل سدان نیز در قسمت جلو و عقب دارای پوشش است و طراحی آن مشخص نیست. در جلو چراغ مه‌شن از جزئیاتی است که به خوبی نمایان است، ورودی هوا و نوار کرومی در بالای چراغ مه‌شکن دیده می‌شود که عرض آن در کل سپر جلو کشیده شده است. در پشت و جلو چراغ ها‌ی ال‌ای‌دی جدید برای این مدل در نظر گرفته شده، هنوز اطلاعات دیگر از پیشرانه و سیستم فنی آن مشخص نشده، اما این مدل در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی می‌شود و آن زمان می‌توان نظر کاملی در این مورد داد.

ثبت اولین تصاویر از نسخه سدان و گرندتور رنو تالیسمان

ثبت اولین تصاویر از نسخه سدان و گرندتور رنو تالیسمان

ثبت اولین تصاویر از نسخه سدان و گرندتور رنو تالیسمان

ثبت اولین تصاویر از نسخه سدان و گرندتور رنو تالیسمان

ثبت اولین تصاویر از نسخه سدان و گرندتور رنو تالیسمان

ثبت اولین تصاویر از نسخه سدان و گرندتور رنو تالیسمان

تالیسما سدان ۲۲۰۲۰

اما مدل سدان دارای فاصله دو محور ۲ متر و ۸۱۰ سانتی‌متر است، همچنین اندازه طول کل خودرو ۴ متر و ۸۵۰ سانتی‌متر اعلام شده که از مدل اروپایی فولکس‌واگن پاسات بیشتر است. این مدل نیز دارای چندین تغییر در جلو و عقب است که با پوشش فعلی به درستی قابل تشخیص نیست. تصاویر داخل خودرو هنوز منتشر نشده، اما این مدل در دسته سری D در اروپا قرار می‌گیرد که دیگر خودرو‌های مشهور مانند مزدا ۶، پژو ۵۰۸، اسکودا سوپرب و برخی مدل‌ای محبوب نیز در این دسته قرار می‌گیرند. رنو تالیسمان سدان در دو طرح توربوشارژ بنزینی و دیزلی تولید خواهد شد و این مدل نیز در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی می‌شود.


بیشتر بخوانید:طرح مفهومی NXT، آینده حمل و نقل شهری را تجسم می‌کند 


انتهای پیام/

تصاویر از نسخه سدان و گرندتور رنو تالیسمان

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
به پراید نمیرسه
آخرین اخبار