فرمانده انتظامی آبادان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان در گفت وگو با خبرنگار به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطعانه با مجرمان و مخلان امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با راکبان و رانندگان متخلف به منظور کاهش وقوع جرائم و رضایتمندی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان آبادان روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در راستای انجام این طرح ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی های مستمر با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات های متعدد، ۱۰سارق سابقه دار و ۴معتاد متجاهر را شناسایی و دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو و ۴۸دستگاه موتورسیکلت بعلت نداشتن پلاک و مدارک و تخلفات دیگر توقیف، یک دستگاه خودرو پراید سرقتی، ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: سارقان دستگیر شده که سابقه سرقت را در پرونده خود داشتند، در بازجویی پلیس به ۱۴فقره انواع سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ تقی زاده در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با فعالیت‌های مجرمانه بلافاصله از طریق شماره تلفن 110 مراتب را به فوریت های پلیسی اطلاع داده تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.