مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم مردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه دوازدهم مردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان منازل و دستگیری ۵نفر

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:درپی هوشیاری و تماس تلفنی احدی از شهروندان عزیز به پلیس۱۱۰ مبنی بر تردد افرادی جوان و مشکوک به یکباب منزل به آدرس هفتصد واحدی آنهم در ساعات پایانی شب سریعا موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او در ادمه افزود: ماموران کلانتری۱۱ولیعصر با تحت نظر قراردادن منزل و کنترل افراد سکنه مشخص گردید منزل به صورت مجردی در اختیار ۵نفر جوان میباشد که بیشتر تردد آنها ساعات پایانی شب میباشد ؛ عوامل  کلانتری با تعقیب یک دستگاه موتورسیکلت که از منزل خارج شد مشاهده نمودند راکب و سرنشین هردو از سارقان سابقه دار حرفه ای منزل میباشندکه سریعا هردو دستگیر و باهماهنگی قضایی ۳سارق دیگر در منزل دستگیر شدند که از منزل آنها مقداری زیادی کلید منزل؛ دو قبضه سلاح سرد قمه  ؛۱۰ بسته مواد مخدر سنتی؛۴گرمهروئین کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه سارقان که به صورت باندی سرقت میکردند در بازجویی با پلیس به۹ فقره سرقت منزل ویک فقره سرقت موبایل اعتراف کردند افزود: پرونده علیه متهمان تشکیل به دادسرا ارسال گردید و از شهروند گرامی که پلیس را از طریق تماس ۱۱۰در جریان پاتوق سارقان قرار داد کمال تشکر را دارم.

غرق نوجوان ۱۳ ساله در اروندکنار

ادیب مهاوی بخشدار اروندکنار شنبه گفت: نوجوان ۱۳ ساله پس از سقوط در نهر آب منشعب از اروندرود غرق شد.

او ادامه داد:جسد این نوجوان با تلاش اهالی از نهر آب خارج شد.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان و روبروی شهر فاو عراق قرار دارد.

فروردین ماه امسال نیز 2 کودک سه و پنج ساله  در رودخانه اروند رود غرق شدند.

در حوزه شهری اروندکنار  ۲۵ نهر با عرض های مختلف از اروندرود منشعب می شوند که در فصل تابستان به دلیل نبود استخر به محلی برای شنای نوجوانان و جوانان تبدیل می شوند.

 جذر و مد آب در نهرهای منشعب از اروندرود تاکنون بعث غرق شدن چند کودک و نوجوان شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.