مهم‌ترین حوادث امروز (۱۷ مردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان حرفه‌ای در دام پلیس آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان حرفه‌ای ماموران کلانتری ۱۸ با اقدامات فنی و پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت، ۳ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و یک فقره کیف قاپی در سطح شهرستان اعتراف کردند، همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی و ابزار و وسایل اوراق کردن آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، به شهروندان توصیه کرد: با تجهیز وسائل نقلیه به لوازم ایمنی بازدارنده، رها نکردن موتورسیکلت و خودرو روشن و عدم پارک آن در مکان‌های تاریک، از سرقت پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.