سرهنگ منصور شوقانی با بیان اینکه برای تحقق تمدن اسلامی باید اول به خودسازی بپردازیم گفت: تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه دوره توانمندسازی سرگروه‌های صالحین کودک و نوجوان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۱ بار جوانان را مخاطب خود قرار داده است گفت: کودکان و نوجوانان امروز با خودسازی در حلقات صالحین می‌توانند در آینده به عنوان کادر طراز انقلاب اسلامی در جامعه نقش آفرینی کنند.

او افزود: درگام دوم انقلاب اسلامی از مربیان انتظار می‌رود بیانیه گام دوم را که درخواست جدی حضرت آقا از جوانان است را به کودکان و نوجوانان تبیین کنند تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود رابشناسیم و به آینده امیدوار باشیم.

سرهنگ شوقانی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بعد از خوسازی باید جامعه سازی و جامعه پروری داشته باشند افزود: مربیان باید بصیرت دینی داشته باشند و تشخیص جبهه حق از باطل را برای کودکان و نوجوانان در حلقات صالحین تبیین کنند چرا که همین کودکان و نوجوانان هستند که آینده این مملکت را می‌سازند.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بعد از جامعه سازی و جامعه پروری نوبت به تمدن نوین اسلامی می‌رسد تصریح کرد: تا وقتی خودسازی خود را شروع نکنیم و به نتیجه نرسانیم به جامعه اسلامی نمی‌رسیم و سپس تمدن اسلامی نیز شکل نمی‌گیرد.

او با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است گفت: مربیان باید در حلقات صالحین با تربیت روحیه جهادی، ایثار، فداکاری و مقاومت نگاه و رفتار نسبت به این تمدن را تبدیل به یک ساختار نظام‌مند و یک فرهنگ مهدوی کنند.

انتهای پیام / ر

دوره توانمندسازی سرگروه‌های صالحین کودک و نوجوان استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.