اقشار مختلف مردم و مسئولین در روز ولادت امام حسین (ع) با حضور در مجموعه سپاه استان سمنان از پاسداران این نهاد نظامی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اقشار مختلف مردم و مسئولین در روز ولادت امام حسین (ع) با حضور در مجموعه سپاه استان سمنان از پاسداران این نهاد نظامی قدردانی کردند.

مدیران کل دستگاه‌های صدا و سیمای مرکز سمنان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمع دیگری از مسئولین به همراه مردم با حضور در بخش‌های مختلف سپاه استان و دیدار با پاسداران از تلاش‌های این نیرو‌ها قدردانی کردند.

منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم استان در این دیدار با تشکر و قدردانی از حضور مردم و مدیران در این برنامه گفت: سپاه همیشه یک نیروی مردمی و در خدمت مردم بوده است.

وی افزود: خدمت در راه نظام و جمهوری اسلامی افتخاری همیشگی برای نیرو‌های پاسدار نظام است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ آرمان‌های والای انقلاب و مدافعان مظلومان و مستضعفان بوده و بزرگ‌ترین نیروی مردمی دنیا به شمار می‌رود و بهتر است دولت آمریکا و ترامپ امروز به سؤالات متعدد افکار عمومی دنیا پاسخ دهند و پاسخگوی جنایات خود در ویتنام، فلسطین، بحرین، عراق، سوریه، یمن و سایر کشور‌های جهان باشند.

انتهای پیام / گ

جزئیات قدردانی اقشار مختلف مردم و مسئولین از نیروهای سپاه پاسداران در سمنان 

 

برچسب ها: سپاه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.