مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان در روز پنجشنبه ۱۷ مرداد خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان در روز پنجشنبه ۱۷ مرداد خبر داد و گفت : به مناسبت روز خبرنگار در تمام کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه برای اصحاب رسانه و خبرنگاران ثبت نام به صورت رایگان می‌باشد.

او گفت : روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران استان و کشور تبریک عرض می‌کنم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اصحاب رسانه استان، جدیت اصحاب رسانه را در برافروختن چراغ رسانه و اطلاع رسانی در عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارج می‌نهیم.

او با آرزوی توفیق برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: روز پنجشنبه مورخ ۱۷ مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار عضویت برای این عزیزان در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه رایگان می‌باشد.

او افزود: تعداد ۸۵ باب کتابخانه عمومی نهادی در استان کرمانشاه خدمات رسانی می‌کنند که روز پنجشنبه ۱۷ مرداد ثبت نام عضویت خبرنگاران در تمامی این کتابخانه‌های عمومی رایگان می‌باشد.

او با اشاره به عضویت ۷۰ هزار نفری در کتابخانه‌های عمومی استان گفت: افراد با داشتن کارت عضویت یک کتابخانه می‌توانند از خدمات امانت کتاب در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برخوردار شوند.

 

 

انتهای پیام/د

در تمام کتابخانه‌های عمومی ثبت نام رایگان می‌باشد

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.