رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : بار‌ها شاهد بی‌احترامی و هتک حرمت عکاسان خبری بوده‌ام که البته بیشتر به دلیل بی‌اطلاعی از اهمیت فعالیت آن‌ها بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : از دوران دفاع مقدس عکاسی می‌کردم و خالق تصاویر زیادی از جمله واقعه تاریخی بمباران شیمیایی شهر حلبچه بوده‌ام به همین دلیل جایگاه و اهمیت فعالیت عکاسان خبری را به خوبی می‌دانم؛ در واقع تا فیلمبرداران فیلم خود را از رویداد را تدوین و آماده انتشار کنند، عکاسان خبری شکار خود را در گستره وسیع منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند بنابراین در جبهه خبر آن‌ها به مراتب جلوتر هستند.

او گفت : قول می دهم پیگیر حل مشکلات عکاسان خبری استان باشم .

او گفت: هرچند عکاسان خبری در موارد زیادی با توهین و بی احترامی افراد بی ملاحظه مواجه می‌شوند، اما به دلیل اعتقاد، وجدان کاری و ایمانشان این مشکلات را نادیده می‌گیرند و از آن گذشت می‌کنند.

سروری اعلام آمادگی کرد : مشکلات عکاسان خبری استان را با جدیت و در سریعترین زمان ممکن پیگیری کند.

او از عکاسان خبری خواست که لیست مهمترین مشکلات خود را در اختیار او قرار دهند تا پیگیری لازم را برای رفع آن‌ها در شورای تامین شهرستان و استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان انجام دهد .

 

 

انتهای پیام/د

آماده پیگیری‌ام

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.