مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۱۴ کیلو تریاک در نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شده وآن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۱۴ کیلو و ۲۲۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌ها بود، کشف کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ در اولویت کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
 
 

دستگیری سارق موتورکولر در شاهین شهر

سرهنگ حسین بساطی"فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت:مأموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به فردی که موتورکولری در دست داشته مشکوک می‌شوند.

این مقام انتظامی افزود: این فرد مورد بازجوئی قرار می‌گیرد که به ۲ فقره سرقت موتورکولر ساختمان‌های مردم اعتراف می‌کند.
سرهنگ بساطی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از مردم خواست، هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۶۹ دستگاه ماینردر خمینی شهر

 

سرهنگ "علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه در یک کارخانه سنگ متروکه توسط دستگاه‌های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می‌شود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از این کارخانه بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در نتیجه این بازرسی تعداد ۶۹ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل‌های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف شدند.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۳۸۰ میلیون ریال اعلام شده گفت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر که برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به قاچاق و غیر قانونی بودن استفاده از دستگاه‌های مذکور، گفت: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن‌ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهمان با استفاده از برق یارانه‌ای واحد‌های صنعتی تعطیل ونیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بودند که دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

 

کشف یک تن و ۷۲۳ کیلو تریاک از کامیون تانکردار حمل سوخت

سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت ۳ بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید «شرافت» شهرستان نائین به یک دستگاه کامیون بنز تانکردار ویژه حمل سوخت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: شک ماموران هنگامی که با جواب‌های ضد و نقیض راننده خودرو روبه‌رو شدند بیشتر شد و به صورت حرفه‌ای از قسمت‌های مختلف این کامیون بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از این کامیون ۱۷۷ کیسه ۱۰ کیلویی تریاک به وزن یک تن و ۷۲۳ کیلو و ۲۵۰ گرم که در قسمت‌های بالای تانکر خودرو به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

او گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه ساله شهدایی را در راه برخورد با سوداگران مرگ تقدیم می‌کند و کارکنان این نیرو با تمام توان و قدرت مسیر مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان خرد و کلان افیونی را ادامه داده و تا پای جان در این راه ایستاده‌اند.

انتهای پیام/م
 

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.