مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری گیلان بر لزوم شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یاور پیرعلایی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری گیلان در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان که با حضور نمایندگان فرمانداری‌های سراسر استان و کارآفرینان و تولیدکنندگان روستایی در محل سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، گفت: گیلان همواره از استان‌های پیشتاز در حوزه تولید، اشتغال و کارآفرینی روستایی بوده است.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور که ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد: شرکت کنندگان گیلانی جهت هرچه بهتر شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی استان تلاش کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری گیلان هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را شناساندن ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی استان قلمداد کرد و اظهار داشت: گیلان دارای سابقه‌ای درخشان در بخش صنعت تولید است که قسمت عمده این تولیدات شامل تولیدات روستائیان است.

پیرعلایی تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور ۲۴ الی ۲۷ مرداد ماه به میزبانی معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم کشور و در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

حضور گیلانی‌ها در نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان در تهران

برچسب ها: اشتغال ، رونق تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.