مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: روسای راهداری شهرستان‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا اطلاعات و اقدامات اداره تنها از کانال روابط عمومی منعکس شود.

اقدامات اداره از طریق روابط عمومی منعکس شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار در جمع روسا و رابطان خبری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به نقش و جایگاه والای روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: بهترین نیرو‌ها باید در روابط عمومی سازمان به کار گرفته شوند.

وی بر لزوم تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات تاکید کرد و افزود: علاوه بر مسئولان روابط عمومی ها، روسای ادارات نیز باید بیش از پیش به نقش و تاثیرگذاری روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی واقف بوده و برای آنان جایگاه قائل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تقویت ارتباط با رسانه‌ها از سوی روابط عمومی‌ها را امری مهم عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید با تقویت ارتباط با رسانه‌ها و خبرنگاران در راستای انعکاس اخبار و اقدامات دستگاه متبوع تلاش کنند.

مصطفی پناهنده در ادامه با تبریک هفته خبرنگار، خبرنگاران را سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دانست و یادآور شد: انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت‌ها در جامعه مرهون تلاش‌های بی وقفه اصحاب رسانه است.

در این نشست مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان هم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده این حوزه پرداخت و گفت: ساماندهی رابطان خبری در ادارات راهداری شهرستان ها، افزایش فعالیت‌های خبری در سایت اداره و فضای مجازی، راه اندازی کانال رسمی اداره در پیام رسان‌های مختلف و افزایش سرعت و کیفیت اطلاع رسانی و پاسخگویی، از جمله فعالیت‌های انجام شده روابط عمومی است.

صدیقه فکری، در ادامه با تبریک هفته خبرنگار و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه استان در تبیین و انعکاس اخبار این اداره کل، تعامل مستمر با رسانه‌ها را جزء اولویت‌های کاری مجموعه روابط عمومی این اداره کل عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست همچنین روسا و رابطان خبری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون فعالیت‌های اداره و انعکاس اخبار پرداختند.

انتهای پیام/ د 

روابط عمومی، آیینه تمام نمای فعالیتهای ادارات

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.