مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: آگاه‌سازی و آشنایی مودیان با تکالیف قانونی از مهم‌ترین اولویت‌های نظام مالیاتی است.

لزوم آگاه‌سازی و آشنایی مؤدیان با تکالیف قانونی در نظام مالیاتی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، یحیی یعقوب نژاد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی ضمن بازدید از ادارات شهر مشهد و شهرستان‌های تابعه گفت: ارائه خدمات مطلوب به مؤدیان مالیاتی از مهم‌ترین اقدامات این اداره است و آگاه‌سازی و آشنایی مؤدیان با تکالیف قانونی خود، به جهت تسهیل در پرداخت مالیات، ازجمله فعالیت‌های مهمی است که همکاران باید به آن توجه کنند.

او ضمن قدردانی از کارکنان امور مالیاتی خراسان رضوی تصریح کرد: تجربه، تعهد و تلاش و کوشش مستمر رؤسا و کارکنان از مهم‌ترین عوامل موفقیت این ادارات در تحقق اهداف سازمانی است .

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی بر پیگیری امور محوله و اتخاذ راهکار‌های مناسب و موثر به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مؤدیان و تحقق درآمد‌های مالیاتی تخصیص‌ یافته تأکید بسیار کرد.

این بازدید‌ها که باهدف پیگیری مشکلات احتمالی برخی از مؤدیان و ارزیابی عملکرد کارکنان در سال ۹۸ صورت گرفت، مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی ادارات و عملیات طرح جامع مالیاتی قرار گرفت و بر فراگیری کارکنان به دانش فناوری اطلاعات و فنون مرتبط با طرح جامع تأکید کرد.

انتهای پیام//م. ن

آگاه‌سازی و آشنایی مؤدیان با تکالیف قانونی، از اولویت‌های نظام مالیاتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.