مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال یک هزار و ۷۷ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال تمامی دفاتر کمیته امداد،۸۸ مرکز نیکوکاری و ۹۷۰ پایگاه مستقر در شهرها، روستا‌ها و عید گاه‌های نماز سطح استان، آماده دریافت و توزیع نذورات قربانی میان نیازمندان هستند.

او افزود: این نهاد با اولویت‌بندی و نیازسنجی نیازمندان اقدام به توزیع نذورات در همان روز عید قربان می‌کند و مبالغ ریالی نیز به‌ حساب سرپرستان خانوار‌های نیازمند واریز می‌شود.

او گفت: سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوار‌های دارای بیمار صعب‌العلاج در اولویت دریافت هستند.

اسکندری با پیش‌بینی جمع‌آوری نذورات قربانی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان برای امسال گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی و سامانه پرداخت الکترونیک کمیته امداد به نشانی epay.emdad.org در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

سال گذشته بالغ بر ۱۱،۵ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان با کمک این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام / گ

جمع‌آوری نذورات مردمی در روز عید سعید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.