معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دوره های آموزشی در جهاد دانشگاهی خبر داد.

ابراهیمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در استان دو مرکز آموزشی وجود دارد که به تازگی به سه مرکز رسیده است، ولی هنوز سومین مرکز راه اندازی نشده است.

او افزود: به طور میانگین بیش از ۸ هزار نفر در دوره‌های کوتاه مدت شرکت مرده اند.

ابراهیمی بیان کرد: برخی از دوره‌ها مخصوص کارکنان دولت، برخی برای دانشگاه و فارغ التحصیلان و برخی هم برای عموم مردم می‌باشد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: این دوره‌ها یا از طریق اطلاع رسانی قبلی و یا به صورت هدف دار خاص و برای فراگیران خاص برگزار می‌شود.

او در خصوص فراگیران خاص عنوان کرد: برای مثال در دوره‌های زبان آلمانی فراگیر‌های محدودی دارد و کلاس‌ها هر جند ترم برگزار می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: جهاد دانشگاهی تنها مرکز برگزاری کلاس‌های زبان خارجه اعم از انگلیسی، ترکی، آلمانی، چینی و ... است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: جهاد دانشگاهی برای تمامی گروه‌ها اعم از تکمیلی دانشگاهی، کشاورزی، علوم پایه، علوم کامپیوتر، فنی مهندسی، علوم انسانی و ... دوره برگزار می‌کند.

او افزود: آموزش‌های جهاد دانشگاهی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

ابراهیمی بیان کرد: کلاس‌های مجازی به صورت آفلاین برگزار می‌شود و متقاضی می‌تواند کلاس و فیلم آنرا بعدا مشاهده کند و در آزمون شرکت کند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از سال ۵۹ تاسیس و در سال ۶۳ شروع به فعالیت کرده است و کلاس‌های جهاد هرساله به صورت پیوسته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ط آ

برگزاری کلاس‌های جهاد به صورت حضوری و مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار