رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب در جمع داوران جشنواره تئاتر مرصاد گفت : خیلی از موضوعات در این جشنواره برجسته شدند، خیلی از جشنواره‌های دیگر این ظرفیت را نداشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خسرو تمری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب گفت : که تنها دشمن مستقیم منافقین که جریان زنده و حاضرند و دارند علیه نظام کار میکنند، قطعا در آینده اگر این جشنواره به جایگاه بالاتری راه یابد این دشمنان هستند که علیه جشنواره دست به کار می‌شوند.

او گفت : لذا به هر طریق و روشی این جشنواره بایستی حمایت گردد.

 یکی از داوران بخش خیابانی افزود: می‌توانیم این نگاه بزرگ جشنواره را در بخش‌های دیگر ببریم و در این نگاه و جشنواره کاری انجام دهیم که آدم‌هایی که راه اشتباهی می‌روند اگاه شوند.

علی محمد راد منش افزود: مردم نیز به آگاهی بالاتری برسند و نکته دیگر این است که در جای خوبی در حال رخ دادن است و می‌تواند این جشنواره بعدا در اقتصاد شما تاثیر بگذارد.

او گفت: بخش بعدی خود مردم هستند و وقتی از خود مردم در مورد اجرا‌ها نظر خواسته می‌شود مردم صحنه‌ها رو دیده بودند و نقطه به نقطه نمایش را نمایش می‌دادند، هر کدام یک فیلم از زاویه‌های مختلف بود.

او افزود: نمایش‌های دیدیم که متعلق به این مکان نیست، اما خیلی واقعی موضوع جشنواره را به نمایش گذاشتند.

این کارگردان و بازیگر سینمایی ایران در پایان افزود: سطح اجرا‌ها خیلی خوب بود .

 

 

انتهای پیام/د

خیلی از جشنواره‌ها ظرفیت خوب نداشتند

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.