پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری رییس سازمان صمت استان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،احسان صلاحی؛ معاون امور صنایع سازمان صمت گفت : در نشست عصر امروز به طرح و بررسی مشکلات واحد‌ها و طرح‌های گزافی برای امهال تسهیلات با عاملیت بانک کشاورزی و تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی و تقاضای تخصیص آب به طرح گوساله ۲۰۰ راسی مربوط به شهرستان سنقر و طرح ۱۰۰ راسی (داشتی) همین شهرستان و این طرح نیز به خاطر عدم تخصیص آب، خواهیم پرداخت.

 فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی مشکلات موجود در سطح این شهرستان برای احداث، توسعه و انجام طرح‌های مذکور را تشریح نمود و سپس مسئولان دستگاه‌های مرتبط در سنقر در خصوص دلایل عدم تخصیص آب، نحوه و شرایط صدور مجوز، رضایت اهالی برای استفاده از چاه‌های آب متعلق به مردم در حوالی احداث طرح‌ها و سایر موارد، توضیحاتی به نشست ارایه نمودند.

 مذاکراتی برای حل و فصل موضوع تخصیص آب به طرح‌های موردنظر بین اعضای نشست به عمل آمد که منجر به تصمیماتی در این خصوص شد.

 نشست‌های کارگروه تسهیل به منظور بررسی زمینه‌های حل مشکلات طرح‌ها و واحد‌های تولیدی برای رونق تولید به ریاست استاندار و با حضور همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی مشکلات واحد‌ها و طرح‌های گزاف

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.