فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: نقش زنان و خانواده در همه زمینه‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است، مادر، در خانواده به عنوان استاد و معلم خانواده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ سید جواد کمالی فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) در همایش خانواده مقاوم در مدیریت مصرف انرژی، گفت: نقش زنان و خانواده در همه زمینه‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است، مادر در خانواده به عنوان استاد و معلم خانواده است.

او ادامه داد: امروز جنگ، جنگ اقتصادی است، سال هاست که دشمنان می‌خواهند مارا به زمین بزنند، اما به کوری چشم دشمنان انقلاب الان در ۴۰ سالگی خود هست و به پختگی کامل رسیده است.

فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: پیامبر اکرم (ص) هم در ۴۰ سالگی مبعوث شدند و عدد ۴۰ بسیار مهم و با ارزش است.

او ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس این مردم بودند که حمایت می‌کردند برعکس خیلی از ملت‌ها که دولت این کار را می‌کند و امروز هم که در جنگ اقتصادی هستیم این مردم هستند که باید در برابر دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) در بحث آب گفت: در گذشته چاه‌ها  ۶۰ متر بود، اما الان بالای ۲۰۰ متر است و این مشکلات بسیاری برای آب‌های زیرزمینی به همراه دارد.

انتهایی پیام //ف. ک
 

در جنگ اقتصادی مردم باید مقاومت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.