بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول سوییچ رده‌بندی سنی شد

وب سایت سازمان ESRB خبر از اضافه شدن بازی The Witcher 3: Wild Hunt به فهرست عناوین رده بندی شده سنی خبر داد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول سوویچ رده‌بندی سنی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از تحسین برانگیزترین عناوین نسل فعلی کنسول‌ها بازی The Witcher 3: Wild Hunt است که در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شد که توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. اخیرا شرکت سازنده این بازی اعلام کرده است که قصد دارد یک نسخه از بازی مذکور را برای کنسول سوییچ نیز عرضه کند که ظاهرا تمامی اقدامات لازم برای اجرای بازی مذکور روی کنسول سوییچ انجام شده است و سازمان ESRB نیز گروه سنی این بازی را مشخص کرده است.

این خبر برای  از گیمرهای کنسول سوییچ خوشحال کننده بود چرا که به وسیله کنسول سوییچ از این پس می‌توانند حتی در حین حرکت نیز این RPG بزرگ را اجرا کنند و از آنجایی که عناوین این کنسول بسیار محدود است، طراحی عناوین بزرگی مثل The Witcher 3: Wild Hunt برای این کنسول بسیار حائز اهمیت است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول سوویچ رده‌بندی سنی شد

وب سایت ESRB نیز بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول سوییچ را به فهرست رده بندی سنی اضافه کرده است که خبر از پایان مراحل ساخت این بازی می‌دهد؛ طبق اعلامی که در مراسم E3 امسال شده بود، این بازی قرار است با نسخه Complete Edition برای کنسول سوییچ عرضه شود و تمامی قابلیت‌هایی که در نسخه‌های PS4، XboxOne و پلتفرم کامپیوتر  این بازی وجود داشت، روی نسخه سوییچ نیز خواهد بود.

قرار گرفتن نام بازی مذکور در وب سایت ESRB خبر از نزدیک شدن به تاریخ عرضه این بازی می‌دهد و در روزهای آینده باید منتظر انتشار خبری از جانب شرکت سازنده این بازی باشیم. همچنین شایعاتی نیز مبنی بر عرضه این بازی برای کنسول سوییچ درماه سپتامبر به گوش می‌رسید که فعلا توسط استودیو سی دی پراکت رد، تایید نشده است باید منتظر اعلام رسمی این استودیو برای آگاهی از تاریخ انتشار ماند.

انتهای پیام/

بازی The Witcher 3: Wild Hunt به وب سایت ESRB اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار