مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به زودی دو پارک ورزشی در شهرستان‌های سرعین و نمین افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست هم اندیشی توسعه ورزش همگانی و روستایی استان با بیان اینکه در دو شهرستان اردبیل بزودی دو پارک ورزش افتتاح می‌شود گفت: بزودی و با سفر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دو پارک ورزش در شهرستان‌های سرعین و نمین افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه سیاست وزارت ورزش و جوانان تشویق مردم به ورزش رایگان در جامعه است افزود: شهرداران حتما جاده تندرستی و سلامت را در اولویت قرار دهند چرا که توسعه زیر ساخت‌های ورزشی منجر به توسعه و ترویج ورزش در جامعه و ترغیب همشهریان به ورزش می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی درجامعه چهار راهبرد دارد افزود: برای رسیدن به یک جامعه پویا و جهت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان استفاده می‌کند.

همچنین دراین جلسه تفاهم نامه همکاری با شهرداری‌ها در جهت ایجاد جاده تندرستی و مسیر سبز دوچرخه سواری و توسعه ورزش همگانی درتمامی شهرستان‌ها عقد شد.

انتهای پیام/ح

شهرداران اردبیل جاده تندرستی و سلامت را در اولویت قرار دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.