مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طی خرداد ماه سال‌جاری بیش از ۶۲ هزار نفر در برنامه‌های ورزش همگانی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طی خرداد ماه سال جاری حدود ۶۲ هزار و ۷۸۴ نفر در برنامه‌های ورزش همگانی مشارکت داشتند.

وی برلزوم ایجاد شور و نشاط اجتماعی با ترویج ورزش همگانی در بین همگان تاکید کرد ادامه داد: تمام تلاش ما این است که مشارکت همگان را در ورزش بیشتر کنیم و با این کار جامعه را به سمت جامعه ایی سالم پیش ببریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ورزش بدون شک منجر به نشاط جامعه می‌شود که در این راستا اداره کل برنامه‌های متنوعی در طول سال اجرا می‌کند که همگانی شدن ورزش در بین اقشار مختلف مردم یک ضرورت است که این امر با برنامه ریزی‌های درست و خوب محقق خواهد شد.

آقاخانی بااشاره به اینکه در طی خرداد تعداد برنامه‌های اجرا شده حوزه همگانی افزایش داشته است گفت: در طی خرداد ماه هزار و ۶۷۹ برنامه در سطح استان اجرا شده که در این برنامه‌ها حدود ۶۲ هزارو ۷۸۴ نفر مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: اجرای ۱۰ همایش پیاده روی با مشارکت ۱۰۸۵ نفر آقا وخانم، ۷۹ مورد کوه روی و کوهپیمایی با مشارکت ۲۲۶۳ نفر آقا و خانم، ۱۴ مورد دوچرخه سواری با مشارکت ۴۸۶ آقا و خانم، ۸۷۵ مورد ورزش صبحگاهی با مشارکت ۳۳۶۷۲ آقا و خانم، ۴۷۰ مسابقات ورزشی با مشارکت ۴۷۳۱ آقا و خانم، ۷۹ مورد همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی با مشارکت ۶۵۴۷، ۴۴ مورد مسابقات محلات با مشارکت ۷۵۳ آقا و خانم، ۶۴ مورد برنامه‌های فرهنگی با مشارکت ۲۵۴۱ آقا و خانم، ۱۰۵ برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی با مشارکت ۳۲۰ آقا و خانم، ۵ مورد مسابقات کارکنان با مشارکت ۱۰۸ آقا و خانم، ۲۷ مورد گلگشت با مشارگت ۵۱۳ آقا وخانم مختلف تعدادی از برنامه‌های اجرا شده در طی خرداد ماه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در برنامه‌های ورزش همگانی خردادماه استان اردبیل ۲۶ هزار و ۱۲۸ خانم و ۳۶ هزارو ۶۵۶ آقا شرکت داشتند.

انتهای پیام/ح

ترویج ورزش همگانی در بین همگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.