مانور زلزله مشترک بین استان‌های یزد و کرمان در منطقه بیاض شهرستان انار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، صبح سه شنبه ۱۵ مرداد ماه مانور زلزله مشترک بین استان‌های یزد و کرمان در منطقه بیاض شهرستان انار با هدف آمادگی و ارزیابی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در مقابله با حوادث غیرمترقبه، تبادل تجربیات و ارتقای هماهنگی و همکاری بین دستگاهی دو استان، ارزیابی آموزش و ارزیابی میزان آمادگی و توان فرماندهی عملیات و مدیریت بحران و سرعت عمل با حضور مسئولان دو استان برگزار شد.

مشخصات حادثه در سناریوی مانور زلزله در منطقه بیاض شهرستان انار وقوع زمین لرزه‌ای به شدت شش و پنج دهم دهم ریشتری در مقیاس امواج درونی زمین و در عمق پنج کیلومتری بوده است که برق، گاز، آب آشامیدنی و ارتباطات تلفن ثابت و همراه در این روستا قطع شده و اطلاعات اولیه دریافتی حاکی است که تمامی ارتباطات و راه‌های ارتباطی با محل حادثه قطع شده است.

بیاض روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان انار با فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز شهرستان در استان کرمان است که دارای ۲۰۲۶ خانوار سکنه ثابت و جمعیتی در حدود ۸۳، ۲۵ نفر می‌باشد.

در این مانور که با حضور به موقع دستگاه‌های عملیاتی، امدادی و خدمات رسانی در منطقه انجام شد اهداف از پیش تعیین شده مانو‌ر تحقق یافت.

مانور زلزله مشترک یزد و کرمان برگزار شد+تصاویر

 

مانور زلزله مشترک یزد و کرمان برگزار شد+تصاویر

 

انتهای پیام/ی

برگزاری مانور زلزله مشترک یزد و کرمان

برچسب ها: زلزله ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.