نشست مشترک روسای دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و خاتم الانبیا با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشین پودنچی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بهبهان گفت: نشستی با رویکرد مهارت اموزی بنیان محور آموزش‌های پیشرفته بخش استاندارد نویسی  معرفی کاروزان دانشجو برای برنامه ریزی اموزشی ویژه و دوگانه و تعامل فن اوری صورت گرفت.

او افزود: نهضت مهارت اموزی به دستور مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور محترم اموزی در کشور شکل گرفته که دستگاه‌های آموزشی با تعامل با یکدیگر می‌توانند این مهم را تقویت نمایند و هر کدام گامی ارزشمند در مهارت افزایی جوانان و امادگی ان‌ها برای بازار کار و ریشه کن کردند بیکاری گامی اساسی بردارند.

پودنچی در خصوص همکاری دانشگاه خاتم الانبیا بیان داشت: سالیانه ۳۰۰ دانشجو با مهارت آموزی اشنا و آماده برای ارایه خدمات بعد از فارغ التصیلی می‌شوند.

ئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بهبهان به بیان بخشنامه‌های  استاراتاپ پرداخت و ادامه داد:  ما خواستار همکاری در خصوص برگزاری آزمون مشترک بصورت آنلاین از سایت کامپیوتر دانشگاه دولتی و پیام نور هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور خواستار همکاری بیشتر با برنامه‌های مهارت اموزی برای دانشجویان شدند و تفاهمنامه اموزش در سطح کشور مجدد بین مرکز و دانشگاه تبادل گردید.

نماینده دانشگاه آزاد نیز در خصوص معرفی کاروزان دانشجول قول و مساعدت کامل را جهت برنامه ریزی اموزشی به مرکز دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.