در مراسمی، سرپرست جدید اداره فنی و حرفه‌ای رامشیر معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز سه شنبه، یکم مرداد ۹۸، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فنی و حرفه‌ای رامشیر در محل دفتر سید مجید حسینی نژاد فرماندار این شهرستان، منصور زنگنه معاون آموزشی و پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خوزستان، خراسانی رئیس حراست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان، جلیل ظهیری سرپرست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، ادیبی بخشدار مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سید مجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر با اشاره به جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی گفت: امروز مهارت آموزی یکی از راه‌های پویایی اقتصادی کشور است و افزایش کیفیت در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش بسیار مهمی در تحول اقتصادی جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز در عرصه مهارت آموزی در سطح شهرستان آموزش‌های مهارتی در ایجاد مشاغل بومی و تولیدات بومی را مهم برشمرد و ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات مرکز بر افزایش تنوع حرفه‌های مورد نیاز شهرستان و راه اندازی واحد فنی حرفه‌ای خواهران تاکید نمود.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهدی ابوفتیله نژاد مدیر پیشین اداره فنی و حرفه‌ای رامشیر، محمود عنایتی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/گ

معرفی مدیر اداره فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.