آیین معرفی شهردار جدید شهر بستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین معارفه شهردار جدید شهر بستان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بستان، کریم جلالی؛ عضو شورای اسلامی شهر سوسنگرد، حسین عبیداوی؛ شهردار سوسنگرد و جمعی از کارکنان شهرداری بستان برگزار و حکم شهردار بستان به عادل عذار مالکی تقدیم شد و از زحمات و تلاش‌های جمیل عبداللهی سعیدی که به مدت ۳ ماه سرپرستی شهرداری بستان را به عهده داشت تقدیر بعمل آمد.

شهردار جدید شهر بستان معرفی شد

در این مراسم حجت الاسلام شیخ موسی کروشاتی، رئیس شورای اسلامی شهر بستان در سخنانی به جایگاه و اهمیت امانتداری در قرآن و احادیث اشاره و آن را محل ابتلا و آزمایش انسان عنوان کرد و گفت: یکی از مسئولیت‌های بسیار مهم و حساس و مورد نظر الهی کسوت شهردار بودن است، زیرا شهردار متولی همه امور شهر و همه مردم در جایگاه‌های مختلف از او انتظار دارند و می‌بایست همه را با سعی و تلاش خود راضی کند.

وی در ادامه افزود: در قانون آمده است بعد از انتخاب شورا، اعضای شورا می‌بایست شهردار واجد الشرایط را انتخاب کرده و او را جهت صدور حکم و طی کردن مراحل قانونی به فرمانداری معرفی نماید که این فرایند می‌بایست ظرف ۱۰ روز تمام شود و شهردار حکمش را از استانداری بگیرد که در این راستا این پروسه زمانی برای شهدار جدید بستان بالای ۱۰۰ روز طول کشید.

رئیس شورای اسلامی شهر بستان در پایان، خواستار همکاری، همدلی و تعامل تنگاتنگ کارکنان شهرداری و سایر ادارات با شهردار جدید در جهت عمران و آبادانی شهر بستان شد.

شهردار جدید شهر بستان معرفی شد

حسین عبیداوی، شهردار سوسنگرد در سخنانی اظهار داشت: پیگیری‌های در جهت تعلق گرفتن حق آلایندگی به شهرستان دشت آزادگان صورت گرفته که در حال طی کردن مراحل نهایی آن هستیم.

وی خواستار تشکیل کارگروهی در این زمینه توسط شورا‌های اسلامی و شهرداری‌های دشت آزادگان شد.

در این مراسم عادل عذارمالکی، شهردار جدید شهر بستان از عزم جدی خود در راستای تلاش برای خدمت هرچه بیشتر به شهر بستان و آبادانی و عمران آن سخن گفت و خواستار همکاری و مساعدت کارکنان شهردای، ادارات و مردم بستان در این زمینه شد.

انتهای پیام/گ

معرفی شهردار جدید بستان

برچسب ها: شهردار ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.