امروز، یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸، در مراسمی، فرماندار جدید شهرستان دشت آزادگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دشت آزادگان با حضور فضل الله پور، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان، امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فضل الله پور، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان در این مراسم گفت: حمید سیلاوی که امروز به عنوان فرماندار برای این شهرستان معرفی می‌شود، از افراد با سابقه در وزارت کشور که دارای سوابق و تجارب مدیریتی خیلی خوبی بوده که امید است با علم به موقعیت و پتانسیل‌های بالقوه شهرستان بتواند منشاء توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه شده و مسائل و مشکلات و موانع پیش روی توسعه شهرستان را آسیب شناسی نموده و با ارائه راه حل‌هایی بتواند این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی در ادامه، از زحمات و تلاش‌های زاهد فردوس پناه، معاون فرماندار دشت آزادگان در خصوص مدیریت خوب بحران در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

حمید سیلاوی، فرماندار جدید شهرستان نیز در این جلسه با تشکر و قدردانی از مسئولان شهرستان که در طول بحران سیل زحمات‌های فراوانی برای مردم این شهرستان کشیده اند افزود: امیدوارم با همت همه مدیران شهرستان، بتوانم قدمی برای این مردم بردارم.

وی بیان داشت: پیشرفت کار با پشتکار و همت تمامی مسئولین شهرستان میسر است و حالا که وضعیت بحران منطقه ۳ مرحله پیشگیری، آمادگی و مقابله را پشت سر گذاشته، مرحله آخر آن که اهمیت فروانی دارد مرحله بازسازی و بازتوانی مناطق آسیب دیده است که باید به نحو احسن انجام پذیرد.

سیلاوی در ادامه با اشاره با مسائل فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تصریح کرد: این منطقه دارای فرهنگ غنی، ارزشمند و بی نظیر است که باید در این خصوص نیز با مشارکت و همدلی مردم برنامه‌های مدونی برگزار شود.

امام جمعه سوسنگرد نیز در این جلسه به مدیران توصیه کرد وابسته به میز و صندلی و پست و مقام‌های دنیا نشوند چرا که برای خدمتگذاری به مردم منصوب شده اند در نظام توحیدی مسؤلیت‌ها امانت الهی و امانت شهدا است.

انتهای پیام/گ

معرفی فرماندار جدید دشت آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.