معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:به منظور ساخت مسکن در ۱۳ شهرستان اراضی ۵ هزار واحد مسکونی شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایمان طاهر معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: شناسایی این مناطق در پی تصمیم دولت مبنی بر ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سالهای۹۸ و ۹۹ بمنظور رونق مسکن بوده است.

ایمان طاهر سهم استان اصفهان را ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۰ هزار واحد در شهر‌های جدید و مابقی در سایر شهرستان‌های استان ساخته می‌شود.

او گفت:در گام اول اجرای این طرح کشوری، اراضی ۵هزار واحد مسکونی به مساحت ۲۵۰ هزار متر مربع در ۱۳ شهرستان شناسایی شده است.

طاهر افزود: این اراضی بر اساس فراخوان انتشار یافته سازمان ملی زمین و مسکن مطابق با ضوابط به انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش مسکن واگذار می‌شود.

او در ادامه اضافه کرد: متقاضیان در این فراخوان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به پایگاه ملی مناقصات کشور و کمیسیون معاملات اداره کل راه و شهرسازی استان واقع در خیابان فرایبورگ اصفهان مراجعه کنند.


انتهای پیام/م

 

ساخت مسکن در ۱۳ شهرستان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.