تندیس عملیات اجرایی طرح بزرگ مجموعه مسکونی، تجارتی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهرک آبشار کاشان با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بابک فخیمی، مدیر این طرح در آیین رونمایی تندیس عملیات اجرایی طرح بزرگ مجموعه مسکونی، تجارتی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهرک آبشار کاشان گفت: این مجتمع بزرگ در زمینی به مساحت ۴۷ هزار مترمربع و زیربنای افزون بر ۲۵۰ هزار مترمربع با اعتبار یک هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی به مدت پنج سال ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زیر بنای این واحد‌های مسکونی بین ۸۰ تا ۲۵۰ مترمربع است افزود: کار‌های مطالعاتی و نقشه برداری این طرح تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد و در مرحله نخست آن یکهزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۲ در شهرک آبشار ساخته خواهد شد که ۵۰۰ واحد آن متعلق به شرکت آبفای کاشان است.

به گفته وی، سهم آورده متقاضیان برای واحد‌های مسکونی در مجموع ۲۰ میلیارد تومان است.

مدیر ساخت شهرک آبشار کاشان این طرح را منشا تحولات ارزنده‌ای در بخش مسکن، اشتغال، رونق صنعت و کسب و کار و همچنین توسعه سایر زیرساخت‌های خدماتی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی در این شهرستان دانست و گفت: اجرای این طرح مصداق عملی رونق تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری است.


ایجاد یک هزار و ۵۰۰ شغل بطور مستقیم

فخیمی، با تاکید بر اینکه گروه مشارکت و سرمایه گذار مجموعه چند منظوره آبشار سرمایه گذار و مجری طرح و شرکت تعاونی کارکنان آب و فاضلاب کاشان نیز سرمایه پذیر این طرح بزرگ است گفت: اجرای این پروژه یک هزار و ۵۰۰ شغل بطور مستقیم ایجاد می‌کند.

وی زیربنای مسکونی شهرک را ۱۰۰ هزار متر مربع، ۴۵ هزار مترمربع زیربنا اداری و تجاری و ۱۵ هزار مترمربع زیربنای خدماتی و آموزشی در ۲۱ بلوک یادآورشد و گفت: این شهرک در کریدور شرق به غرب کاشان ساخته می‌شود.

شایان ذکر است: مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی و مازیار حسینی معاون امور مسکن و ساختمان این وزارتخانه و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در آیین رونمایی تندیسعملیات اجرایی طرح بزرگ مجموعه مسکونی، تجارتی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهرک آبشار کاشان حضور داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی فولادوند
۲۲:۳۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
سلام ...دقیقا کی میسازن ..از کجا باید سهامشو بخری ...
مثله مسکن مهره یا نه کیفیت بالا داره؟؟؟