مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت:مدیران باید بدانند رویکرد رسانه دیگر مدیر پسند نیست بلکه دنبال مخاطب محوری است و رسانه ای زنده است که دغدغه مردم را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عبدالحسینی مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان در آستانه روز خبرنگار با اشاره به اینکه مسئولان باید بدانند کارکرد رسانه‌ها تغییر کرده گفت:احساس می‌کنم همه مدیران‌ما نیاز به مشاور رسانه‌ای دارند، چون بخش عمده مشکلات مردم بخاطر آشنا نبودن مدیران با کارکرد رسانه است.

بهرام عبدالحسینی افزود:مدیران باید بدانند رویکرد رسانه دیگر مدیر پسند نیست بلکه دنبال مخاطب محوری است و رسانه‌ای زنده است که دغدغه مردم را دارد.

او با بیان اینکه با وجود تعدد رسانه‌ها هنوز برپایه نظر سنجی‌ها مردم به رسانه ملی اعتماد دارند ادامه داد:برای حفظ جایگاه خود باید خود را به روز کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان با اشاره به ضرورت احیای عدالت رسانه‌ای در شبکه اصفهان گفت: در این زمینه تلاش زیادی شده، اما هنوز با وضع مطلوب فاصله داریم.

او گفت:رسانه رکن چهارم دموکراسی است و این یعنی قدرت نظارتی رسانه و خبرنگاران در این‌مهم‌نقش موثری دارند البته به شرط اینکه خود را با مطالعه تخصصی به روز کنند.

عبدالحسینی افزود:معاونان و مدیران در برنامه سازی دغدغه مردم را دارند، اما باید پذیرفت هیچ وقت همه چیز مطلق نیست و مدیری موفق است که به حوزه کاری خود اشراف داشته باشد.

وی نقد پذیری مدیران دستگاه‌ها را نسبت به گذشته قابل قبول‌تر دانست.


انتهای پیام/م

 

نیاز مدیران به مشاور رسانه ای

برچسب ها: صدا و سیما ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار