استاد دانشگاه و کارشناس صداو سیما گفت: زن و شوهر اگر در زندگی خود خدا را شاهد بگیرند تحمل سختی‌ها و ناملایمات زندگی برای آن‌ها آسان و باعث ورود آرامش به زندگی آن‌ها خواهد شد.

مراسم بزرگداشت هفته مقام زن در بافران/ زندگی برای خشنودی خدا باعث آرامش درونی خانواده‌ها می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر سعادت گفت: امروز تنها چیزی که باعث می شود اعضای خانواده حال خوشی داشته باشند و به راحتی در کنار یکدیگر زندگی کنند آرامش است.

وی به شاغل بودن زنان در جامعه امروزی اشاره و بیان نمود: امروزه اکثر زنان در جامعه شاغل هستند و فشار‌های روحی روانی و همچنین استرس فراوانی را متحمل می‌شوند و همین امر باعث می‌شود آرامش از آن‌ها گرفته شود و زمانی که در منزل هستند، نمیتوانند ساعات خوب و خوشی را با اعضای خانواده سپری کنند.

این کارشناس صدا و سیما یزد با بیان اینکه خوب حرف زدن و ایجاد ارتباط خوب بین اعضای خانواده می‌تواند باعث ایجاد آرامش در زندگی باشد، گفت: ادبیاتی که موقع حرف زدن به کار می‌بریم با مناسب شخص مقابل باشد و بدانیم که در چه موقعیتی از چه ادبیاتی برای حرف زدن با همسر و یا فرزندانمان استفاده می‌کنیم.

کارشناس صداو سیما بیان کرد؛ زندگی کردن در راه رضای خدا و زندگی برای خشنودی خدا نیز میتواند آرامش به همراه داشته باشد، زن و شوهر اگر در هر لحظه از زندگی خود خدا را شاهد بگیرند تحمل سختی‌ها و ناملایمات زندگی برای آن‌ها آسان و همین باعث ورود آرامش به زندگی آن‌ها خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد که مشکلات آنقدر هم سخت و پیچیده نیستند که آرامش زندگی را به هم بزنند بلکه باید به مشکلات لبخند بزنیم و به ذهنمان اجازه دهیم که بهترین تصمیم‌ها را در بدترین شرایط بگیرد و هرگز اجازه ندهیم با ورود مشکلات آرامش از زندگیمان بیرون برود.

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در بافران با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام/ز

مراسم بزرگداشت هفته مقام زن در بافران

برچسب ها: دانشگاه ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
عالی بودکمال تقدیروتشکر ازاقای فخرای درشهربافران