پیشکسوت گزارشگر ورزشی با اشاره به ضایعه درگذشت بهرام شفیع گفت: او جزو نخستین نسل برنامه ساز ورزشی بعد از انقلاب در تلوزیون بود.

عباس بهروان پیشکسوت گزارشگر ورزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با ابراز تاسف برای درگذشت بهرام شفیع عنوان کرد: جادارد در ابتدا به خانواده او و سپس به جامعه ورزش و اهالی رسانه تسلیت گفت.

وی با اشاره به تحصیلات شفیع عنوان کرد: شفیع دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و و مدرک دوره کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری از اتحادیه رادیو و تلوزیون آسیا و اقیانوسیه بود.

پیشکسوت گزارشگر ورزشی در مورد ویژگی‌های اخلاقی شفیع اظهار کرد: او جزو کسانی بودکه نه تنها در موضوعات ورزشی که به دلیل ویژگی‌هایی چون تواضع، فروتنی، معرفت و احترام به پیشکسوتان مورد توجه بود.

بهروان با اشاره به آغاز همکاری شفیع از سال 61 با صداو سیما تصریح کرد: اوجزو نخستین نسل برنامه ساز ورزشی بعد از انقلاب در تلوزیون بود.

وی افزود: "ورزش و مردم" یکی از برنامه‌های پر طرفداری بود که ایشان به عنوان مجری، گزارشگر، کارشناس و مفسر تا اواخر انجام وظیفه می کرد.

پیشکسوت گزارشگر ورزشی به یکی دیگر از فعالیت‌های مرحوم شفیع اشاره کرد و گفت: وی از سال 84 ، رئیس فدراسیون هاکی ایران بود و دست‌یابی به قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.

بهروان با اشاره به سابقه‌ی همکاریش با آن مرحوم و پیشنهاد همکاری برای برنامه ورزش و مردم ، عنوان کرد: خانواده من به خاطر حادثه‌ی تصادفی که چند سال گذشته پشت سر گذاشتم، مخالف سفر من به تهران بودند و به سفارش شفیع، گاهی به برنامه ایشان گزارش‌هایی ارسال می‌کردم.

وی با چند بیت شعر صحبت خود را به پایان برد و گفت:

"تا که بودیم نبودیم کسی"

                               "کشت ما را غم بی هم‌نفسی"

"چون که رفتیم همه یار شدند"

                                 "خفته‌ایم و همه بیدار شدند"

"قدر آیینه بدانید چو هست"

                                "نه در آن وقت که افتاد و شکست"

گفتنی است بهرام شفیع پیشکسوت و مجری ورزشی دیروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت

انتهای پیام/س

صحبت‌های پیشکسوت گزارشگر ورزشی در مورد بهرام شفیع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.