مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از ساماندهی و صدور پروانه فعالیت برای بیش از ۹ هزار دستگاه وانت‌بار و دیزلی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت : از زمان ابلاغ وزارت کشور مبنی بر ساماندهی وسایل نقلیه وانت‌بار و دیزل که قصد خدمات‌دهی و تردد در محدوده شهری را داشتند، بیش از ۹ هزار دستگاه وانت‌بار و دیزل تا پایان سال ۹۷ زیر نظر این سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه ساماندهی شده‌اند.

او گفت: از ابتدای سال‌جاری نیز تاکنون، بالغ بر ۳۴۰ دستگاه وانت‌بار و دیزل ساماندهی و برای مالکان آن‌ها پروانه فعالیت و اشتغال صادر شده است.

او افزود: ارائه هرگونه خدمات قانونی برای خودرو‌های باری منوط به داشتن پروانه اشتغال و فعالیت از سازمان تاکسیرانی کرمانشاه است، در غیر این صورت سهمیه سوخت این خودرو‌ها با کاهش مواجه شده و نهایتا سهمیه سوخت آن‌ها قطع خواهد شد.

سلیمانی گفت: مالکان و رانندگان ناوگان حمل و نقل بار فعال در سطح شهر باید برای دریافت پروانه فعالیت و اشتغال به‌نشانی http://www.utcms.ir مراجعه و علاوه بر ثبت‌نام در سایت مذکور، برای تکمیل فرایند تشکیل پرونده و دریافت پروانه فعالیت از طریق سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه اقدام کنند.

او افزود: خودرو‌هایی که نسبت به دریافت پروانه اشتغال و فعالیت اقدام نکنند، علاوه بر قطع سوخت اجازه در سطح شهر با محدودیت تردد مواجه خواهند شدند و باید هر چه سریع‌تر نسبت به انجام مراحل قانونی و کسب مجوزات لازم از سازمان اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

ساماندهی وسایل نقلیه وانت‌بار و دیزل و خدمات‌دهی و تردد در محدوده شهری

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.