مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اعلام برگزاری ۲۰ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ در استان، گفت: در این جلسات به ۱۰۳ پرونده رسیدگی شد که ۱۲ جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و هشت جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت های حوزه مسافر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : همچنین در راستای اجرای ماده ۱۱ مبنی بر رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر از ابتدای سال جاری ۱۳ جلسه کمیسیون برگزار شده که هشت جلسه آن مربوط به رسیدگی رانندگان بخش کالا و پنج جلسه رانندگان بخش مسافر می باشد.

او افزود : در کمیسیون ماده ۱۱ به ۴۳ پرونده مسافر و ۱۶۶ پرونده راننده مورد بررسی، رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته اند.

کرمی گفت: تخلفات مربوط به شرکت های حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ و تخلفات مرتبط با رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و مورد رسیدگی و اعمال قانون گردید که به همین علت در چند ماه گذشته شاهد کمتر شدن تخلفات به ویژه تخلفات بخش ایمنی و حادثه ساز از سوی رانندگان بودیم.

او گفت: با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت ها، موسسات حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ گونه تخلفی در این حوزه نباشیم.

او افزود: کاربران می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ارسال و پیگیری نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

اجرای ماده ۱۱ مبنی بر رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.