سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: ۴۴ تولیدی تایید شده وظیفه تهیه پوشاک مدارس ناحیه یک اهواز بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دومین جلسه کار گروه پوشاک ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه پوشاک مدارس موجب نمایش جلوه‌ای متحد در بین دانش آموزان خواهد شد، گفت: از بین ۶۷ تولیدی که اعلام آمادگی کرده بودند، پس از بررسی مدارک ۴۴ تولیدی مورد تایید قرار گرفتند.

او با بیان اینکه مدیران مدارسی که تولیدی پوشاک آن‌ها پارچه تهیه و کار برش و اندازه گیری و در نهایت البسه تولید کردند و از روند کار تولیدی راضی هستند، بنابر پیشرفت کار می‌توانند از محل واریزی نصف مبلغ را جهت همکاری با مدیران محترم تولیدی‌های پوشاک واریز نماید، افزود: واریزی بیش از ۱۵ میلیون ریال نیاز به کسب مجوز دارد.

نیسی گمراوی بیان کرد: مدیران مدارس بعد از تشکیل جلسه شورای مالی برگزار نموده و چک واریزی به حساب تولیدی پوشاک را می‌بایست به تایید سازمان دانش اموزی برسانند و بعد مجوز صدور چک از اداره را بگیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار داشت: طبق شیوه نامه وزارتی مدیرانی که از عملکرد تولیدی پوشاک مورد قراردادشان رضایت ندارند، مکتوب با ذکر موارد به سازمان دانش اموزی ناحیه یک گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

آغاز ثبت نام پوشاک مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.