رضا حیدری با کسب ۴۱ رای برای ۴ سال آینده رئیس فدراسیون کونگ فو شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ فو در حالی امروز برگزار شد که رضا حیدری با کسب ۴۱ رای از ۴۲ رای ماخوذه برای چهارسال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. شیرازی دیگر کاندیدای حاضر در مجمع و رقیب حیدری تنها یک رای بدست آورد.

در این انتخابات ۶ نفر کاندیدا ثبت نام کردند که ۲ نفر از آن‌ها در مجمع حضور نداشتند که به منزله انصراف آن ها تلقی شد.

حواشی پیش از برگزاری انتخابات

شیرزادی کاندیدای فدراسیون کونگ فو بیان کرد: به هیئت‌های استانی باید توجه بیشتری شود. زیر ساخت‌های داخل کشور باید به جایگاهی برسد تا جوانانی که ورود می‌کنند بتوانند رشد کنند. فدراسیون زیر مجموعه وزارت ورزش است و با تعامل آن کار‌ها را انجام می‌دهد. دغدغه کونگ فو فقط مسابقات داخلی نیست.

علی رهایی به عنوان سومین کاندیدا برنامه‌های خود را تشریح کرد. علی رهایی و سید عباس هاشمی منش به نفع رضا حیدری انصراف دادند.

فقط ۲ کاندیدا باقی مانده است و رضا حیدری و مجتبی شیرزادی در انتخابات شرکت می‌کنند.

حسین مطیعی و یوسف بهتری به دلیل غیبت در انتخابات حذف شدند و علی رهایی و عباس هاشمی منش به نفع رضا حیدری کنار کشیدند. پس از ۶ کاندیدا فقط ۲ کاندیدا به نام رضا حیدری و مجتبی شیرزادی برای ریاست فدراسیون رقابت می‌کنند.
نماینده هیئت کونگ فو استان البرز در مجمع غیبت دارد و رئیس هیئت البرز هم با تاخیر در مجمع حضور یافت. داور زنی رای خود را به داخل صندوق انداخت.

رای گیری به پایان رسید و شمارش آرا صورت گرفت. تعداد اعضای حاضر در مجمع ۴۲ نفر هستند و تعداد آرا هم ۴۲ است. در نهایت حیدری با ۴۱ رای رئیس فدراسیون کونگ فو شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار