مسابقات جهانی کونگ فو تو آ که قرار بود اواخر فروردین ماه برگزار شود به دلایل نامعلوم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مسابقات جهانی کونگ فو تو آ در هاله‌ای از ابهامسعید نوروزی قهرمان سابق کونگ فو تو آ در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد این که آیا قرار است رشته کونگ فو زیر نظر فدراسیون کشتی قرار گیرد گفت: تا وقتی مشکلات وجود داشته باشد نمی‌شود زیر نظر فدراسیونی قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل سبک‌های مختلف و زیادی که در رشته کونگ فو وجود دارد و افراد زیادی با سبک‌های گوناگون در آن فعالیت می‌کنند زیر نظر فدراسیون ورزشی دیگری رفتن با مشکل مواجه می‌شود.

نوروزی ادامه داد: درکونگ فو رشته‌ها و کمیته‌های مختلفی وجود دارد مثل کمیته پر تو آ، کمیته نیو کونگ فو آ، کمیته کونگ فو سنتی. امروز کمیته پر تو آ زیر نظر فدراسیون کشتی و ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند که به کمیته پر سو آ تغییر نام داده است. امروز کونگ فو آزمون و استایل‌های خود را دارد و اهداف اصلی خود را طی می‌کند.

این قهرمان ورزشی در رشته کونگ فو درباره مسابقات جهانی کیش گفت: قرار بود این مسابقات اواخر فروردین ماه در جزیره کیش برگزار شود، ولی به دلیل ناهماهنگی مسئولان جهانی این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

وی افزود: نزدیک به ۴۰ کشور قرار است در این مسابقات شرکت کنند ابتدا قرار بود مسابقات قبل از سال جدید برگزار شود، ولی به تعویق افتاد، حال قرار است اواخر فروردین برگزار شود که آن هم هنوز مشخص نیست که برگزار می‌شود یا خیر.

نوروزی مربی کونگ فو درباره شرایط مالی این فدراسیون گفت: من، چون در فدراسیون نیستم نمی‌توانم راجع به این موضوع اظهار نظر کنم.

وی گفت: آقای حیدری که سرپرستی فدراسیون کونگ فو را در اختیار دارند باید پاسخگو باشد. ولی بنده به عنوان قهرمان ملی که سابقه ۱۵ سال پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم می‌گویم انتظار بیشتری از فدراسیون کونگ فو داریم.

نوروزی قهرمان سابق کونگ فو در آخر صحبت هایش برای این رشته ورزشی آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوار است که روز‌های خوبی را کونگ فو پیش رو داشته باشد و دوباره شاهد درخشش این رشته ورزشی باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کونگ فو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار