رقابت‌های انتخابی تیم دختران و پسران زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال هیئت تنیس استان کرمان برای شرکت در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

فرانک حسنی، مدیر برگزاری رقابت های انتخابی تیم دختران و پسران زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور با حضور بیش از ۳۴ هزار ورزشکار در ۹۶ رشته برگزار خواهدشد، گفت: مسابقات تنیس المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی ایران ۲۹ مرداد جاری تا ۴ شهریور ماه به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم دختران و پسران زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال هیئت تنیس استان به سرداوری نیایش میرزایی برای شرکت در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور به مدت یک روز در باشگاه تنیس اقبال کرمان برگزار شد، افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها در قالب تیم منتخب هیئت تنیس استان کرمان در این المپیاد ورزشی حضور می‌یابند.

حسنی به نتایج رقابت‌های انتخابی تیم اشاره و تصریح کرد: در رده‌ی زیر ۱۴ سال پسران، رقابت‌ها با حضور ۲۴ شرکت کننده به صورت تک‌حذفی برگزار شد که در پایان ارشیا دیلمی و امین ارجمندی انتخاب شدند.

مسئول برگزاری این رقابت‌ها بیان داشت: در رده‌ی زیر ۱۶ سال پسران نیز مسابقات با شرکت ۷ شرکت کننده به صورت حذفی برگزار شد که علی استوار و مهدی ارجمندی معرفی شدند.

حسنی گفت: در رده‌ی زیر ۱۴ سال دختران نیز رقابت‌ها با ۵ شرکت کننده به صورت دوره‌ای برگزار شد که در نهایت بینظیر رشیدفرخی و آیما عقیلی نسب انتخاب شدند.

او افزود: در رده‌ی زیر ۱۶ سال دختران هم، مسابقات با ۵ شرکت کننده به صورت دوره‌ای پیگیری شد که در پایان جیران رشیدی و سارا چاووشیان انتخاب شدند.

حسنی برای تیم اعزامی دختران و پسران استان کرمان به المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

معرفی برترین‌های مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر تنیس در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.