سعید دهقانلو گفت : نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان دامغان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید دهقانلو سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دامغان پس از یک هفته و با حضور چهار هزار و ۵۰۰ نفر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

وی تاکید کرد: چهار هزار و ۵۱۱نفر از دوست‌داران کتاب و کتابخوانی در این جشنواره بزرگ حضور یافتند که نشان از استقبال خوب مردم این شهر فرهنگ دوست داشت.

دهقانلو با بیان اینکه از بین ۴۳ هزار شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی چهار هزار و ۵۰۰ نفر دامغانی هستند و این نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ درصد حضار از این شهرستان هستند، افزود: ظرفیت‌های موجود فرهنگی در دامغان نیازمند تقویت هستند تا به شکوفایی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و استعداد‌ها کمک شود که البته یکی از اهداف برگزاری جشنواره نیز همین امر است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۲۶ نفر افراد شامل ۱۴ زن و ۱۲ مرد از دامغان پذیرفته و به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۹۸نفر در بخش پویش، یک هزار و ۵۱۷نفر در بخش آنلاین و یک هزارو ۴۵۰نفر در بخش معرفی متنی جشنواره دامغان حضور یافتند، بیان کرد: در این جشنواره همچنین ۱۹۶نفر در بخش مکتوب و ۲۵۰نفر در بخش نقاشی شرکت کردند.

دهقانلو با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره به صورت مکتوب، نقاشی و پویش کتاب‌خوان برگزار شد.

انتهای پیام / ر

جزئیات جشنواره کتابخوانی رضوی در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.