مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، ۳ نفر از اعضای باند سرقت که دارای سوابق متعدد بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار حاجیان افزود: متهمان در بازجویی ماموران به انجام ۵ فقره سرقت خودرو و ۴۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان در تصریح خبر گفت: پس از تلاش عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی گسترده یک دستگاه خودروی سرقتی و تعدادی ابزار و ادوات مخصوص سرقت خودرو کشف شد و ۳ مالخر نیزدستگیر شدند.

او اضافه کرد: با انجام بازجوئی‌های تخصصی متهمان و تحقیقات لازم، ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف تعداد زیادی اموال سرقتی شامل دستگاه ضبط و پخش خودرو، باند، باطری، کپسول سی ان جی، فلش، جعبه آچارآلات، لاستیک زاپاس، سیم و کابل شدند.

سردار حاجیان با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه ردمال شد به مردم توصیه کرد: به پیشنهادات و هشدار‌های پلیس درباره اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو توجه کنند.

*دستگیری سارق خودروی لیفان

سرهنگ رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ درباره وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری لیفان در سطح شهر قزوین پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قزوین قرار گرفت.

سرهنگ فراهانی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی، خودروی مورد نظر را در مسیر بخش اقبالیه به قزوین مشاهده و واحد‌های گشت در تعقیب و گریز هوشمندانه خودروی مورد نظر را در یکی میادین شهر قزوین متوقف گردند.

او اضافه کرد: سارق خودرو دستگیری و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.