رئیس اتحادیه صحافان گفت: متاسفانه هیچ ارز دولتی برای دفتر مشق اختصاص داده نشده است.

ارز دولتی برای دفتر مشق اختصاص داده نشده است/ کسی پاسخگو نیستجلیل غفاری رهبر رئیس اتحادیه صحافان در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش دفتر مشق در بازار اظهار کرد: متاسفانه هیچ ارز دولتی برای دفتر مشق اختصاص داده نشده است.

رئیس اتحادیه صحافان ادامه داد: از آبان ماه سال گذشته، جلساتی را با وزارت صمت و وزارت ارشاد به منظور گران شدن قیمت دفتر مشق برگزار کردیم و حتی نامه‌ای از طرف اتحادیه به وزارت ارشاد داده شد، اما متاسفانه هیچ گوش شنوایی برای گران شدن دفتر وجود نداشت و تنها جواب در این خصوص آن بود که ارز دولتی تنها به ناشران کاغذ و مطبوعات اختصاص می‌یابد.


بیشتر بخوانید: هيچ نظارت و راهكاري براي ثبات قيمت كاغذ انجام نشده است 


رئیس اتحادیه صحافان با اشاره به اینکه قیمت یک دفتر مشق ساده ۴ هزار تومان است، اظهار کرد: باتوجه به بازگشایی مدارس و نیاز والدین و بچه‌ها برای تامین لوازم التحریر از جمله دفتر مشق،  شاهد گرانی در این صنف هستیم و متاسفانه کسی هم در این زمینه پاسخگو نیست.

رهبر بیان کرد: متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای توزیع و تولید دفاتر مشق دولتی وجود ندارد و همچنان این وضعیت بلاتکیف است.

رئیس اتحادیه صحافان ابراز امیدواری کرد که مسئولان ذیربط می‌توانند با اجرای برنامه صحیح، قدمی مثبت در جهت بهبود این وضعیت داشته باشند تا مشکل تولید دفتر مشق مرتفع شود.

انتهای پیام/

هیچ کمبودی برای تولید دفتر مشق نداریم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار