فرماندار فراهان از رشد حدود ۲۵ درصدی اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان فراهان خبر داد.

رشد حدود ۲۵ درصدی اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان فراهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سجادی هزاوه فرماندار شهرستان فراهان در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به اختصاص ۹ هزارو ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به شهرستان فراهان گفت: این رغم اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

سجادی هزاوه با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان و تلاش مجدانه مدیران برای جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی افزود: کلیه روسای ادارات و دستگاه‌های ذیربط باید در راستای میزان اعتبارات اختصاص یافته استانی و ملی مطلع باشند و با جدیت برای جذب به موقع اعتبارات تلاش و تدبیر و برنامه ریزی کنند.

تاکید بر هماهنگی مدیران شهرستان با ادارات کل و ارائه برنامه‌های هدف دار

حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر هماهنگی مدیران شهرستان با ادارات کل و ارائه برنامه‌های هدف دار تاکید کرد.

حسینی با اشاره به اهمیت جلسه کمیته برنامه ریزی افزود: پیش بینی طرح‌ها و تصمیمات اعضاء در کمیته برنامه ریزی نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه‌های شهرستان در تمامی بخش‌ها دارد و ضروری است همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تلاش و عزمی جهادی با اتحاد و یکدلی در راستای ارتقای توسعه و سازندگی و رفع موانع شهرستان با مدیریت در جهت اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و. گام‌های جدی و اساسی بردارند.

کمیته برنامه ریزی شهرستان فراهان به ریاست سجادی هزاوه فرماندار فراهان و با حضور حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس و مدیران ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

همچنین در نشست اعضای شورای اسلامی و شهردار فرمهین با حسینی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و سجادی فرماندار فراهان مسائل ، مشکلات و کمبودهای شهرفرمهین مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.